Thursday, May 21, 2009

कबिता









ठूली

-केदार श्रेष्ठ 'गगन'
ठूली,
म कसरी भूल्न सक्छु
तिम्रो र मेरो त्यो प्रेम
मेरो आँखामा बसेकी छौ
आँखाको नानी बनेर
जब
तिम्रो र मेरो भेट भयो
तब
मिल्यो आँखामा आँखा
हातमा हात
मनसंग मन
र त्यस पछि भयौं हामी
एकअर्काको मुटुको ढुकढुकी

तिमीले सोच्दी हौँ है ठूली-
मलाई छाडी अर्कै भूगोलमा
अर्कै संसारमा
विरानो शहरमा
रमाइरहेको होला निश्ठुरी
तर
म कहाँ भूल्न सक्छु र तिमीलाई
कहाँ रमाउन सक्छु तिमी बिना
कहाँ सक्छु तिम्रो माया मार्न
म कुनै नेपाली नेता हुँ र !
आफ्नो कर्तब्य
र नैतिकता गुमाउनलाई

बिश्वास गर ठूली मलाई
तिमीलाई मैले भूल्नु भनेको
आफ्नै छायाँ भूल्नु हा
आफ्नै माया मार्नु हो
प्राण त्याग गर्नु सरह हो
त्यसैले
ठूली,
म तिमीसँगै छु
भौतिक शरीर जहाँ भए पनि
जहाँ गए पनि
भूगोलको जुनसुकै ठाउँमा
कृतिम घरहरुको भीडहरुमा
वा
भौतिक सुखको संसारमा

ठूली,
धड्कन हौ तिमी मुटुको
खोजिरहनु पर्दैन
आँखा पसारेर टाढा-टाढासम्म
मुटुसँगै छौ तिमी
मेरो मुटु मसँगै छ
त्यसैले मलाई शंका नगर्नू
निश्ठूरी नभन्नू
पापी नभन्नू है ठूली………।

मलाई मन पर्दैन तिमीले
मेरो तिर्सना र सम्झनामा
आँखा चिम्लेर
भावनामा डुब्दै
विरही गीत सुनेको ।


-भीमस्थान -५, सिन्धुली
हाल: युएई

1 comment:

Anonymous said...

म एडम्स KEVIN, Aiico बीमा plc को एक प्रतिनिधि, हामी भरोसा र एक ऋण बाहिर दिन मा व्यक्तिगत मतभेद आदर। हामी ऋण चासो दर को 2% प्रदान गर्नेछ। तपाईं यस व्यवसाय मा चासो हो भने अब आफ्नो ऋण कागजातहरू ठीक जारी हस्तांतरण ई-मेल (adams.credi@gmail.com) गरेर हामीलाई सम्पर्क। Plc.you पनि इमेल गरेर हामीलाई सम्पर्क गर्न सक्नुहुन्छ तपाईं aiico बीमा गर्न धेरै स्वागत छ भने व्यापार वा स्कूल स्थापित गर्न एक ऋण आवश्यकता हो (aiicco_insuranceplc@yahoo.com) हामी सन्तुलन स्थानान्तरण अनुरोध गर्न सक्छौं पहिलो हप्ता।

व्यक्तिगत व्यवसायका लागि ऋण चाहिन्छ? तपाईं आफ्नो इमेल संपर्क भने उपरोक्त तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण प्रक्रिया गर्न ठीक