Thursday, March 12, 2009

कबिता













म निरीह देश

-आचार्य प्रभा
आरोप/प्रत्यारोप ,
विश्वाश /अबिश्वास ,
घात/प्रतिघात
न्याय /अन्यायको चक्रब्युहमा
फँसेको म निरीह देश
मेरो स्वाभिमान आज भोलि
हरेक जनताको अभिमान अनि प्रतिशोधको
ज्वाला बनेर जलिरहेछ ।
स्वाभिमानको अग्लो शीर बनेर
उभिएको मेरो सगरमाथा पग्लिएर
हर आँखामा छचल्किएको छ ।
चन्द्र,सूर्य छातीमा टाँसेर
फर्फराउने मेरो प्रतिक
केवल ---लाजको पछ्यौरीमा मात्र परिणत छ ।
बिडम्बना हो या सतिको सराप भनूँ ?
मेरो छात्ती कौरव ,पान्डवको
युद्धरूपी रणभूमि बनेको छ ।
स्वयम्भूको त्री-नेत्रले
तान्डव नृत्य हेर्न मात्र बिबश छ
अधीर बनेर मलाई सदा सर्वदा
आषिश दिने पशुपतिनाथ
यथार्थ मा नै 'पशुहरुको 'पतिमा मात्र अनुवाद छ ।
'हामी एक हौ 'भन्ने बाणी
अनेकतामा बिभाजित छ
'मेरी आमा' 'मेरो देश' भन्ने
भावना र शब्दहरु ईर्ष्या र जलन अनि घ्रिणामा
परिवर्तित् छ ,
त्यसैले म निरीह देश
मेरो ललाटमा केवल ---
'निरीह' कोरिएको छ
मेरो आफ्नो स्वाभिमान ,अस्मिता
बन्धकमा परेको छ ।


-अमेरिका

No comments: