Tuesday, March 10, 2009

कबिता











शासक बिहिन भएको छु

-नेपोलियन मरहट्टा
जिउँदा लाशहरु बस्ने
त्यो मशानघाटको सिंहदरबारको
सुनै सुनको कुर्सिमा जो बसे पनि
यती सजिलै म तिमीलाई
आफ्नो शासक मान्दिन ।
तिमीले आँफुलाइ शासक ठाने पनि
बास्तबमा ,
म कहिल्यै तिमीबाट शासित भइन ।
देश लुट्न,भेष फेरेर आउने
तिमीजस्ता सत्ताधारी जोगीले
निधारमा एक चिम्टी
रातो खरानी दल्दैमा, म काहाँ
तिमीलाई श्री ३ मान्न सक्छु र ?
कान्तिपुरे खाल्टोमा बसी
सिंहदरबार ओहोर दोहोर गर्दैमा
म तिमीलाई काहाँ शासक मान्छु र ?
शहरको गल्ली देखी,गाउँका ति बस्तिहरुमा
कहिल्यै शासन गर्न सकेनौ तिमीले ।
न त, देशको कुनै सिमानाहरुमा नै
शासन गर्यौ ?
भोका,नाङगा र रोगीहरुले पनि
केही पाएनन् तिम्रो सत्ताबाट ।
नत ति पहाड,पर्बतले नै
श्रीँगार पाए तिमी बाट ।
कती नदी, छहरा र खोलाहरु
तिम्रो हातबाट फुत्किएर पश्चिम बगे,
तर, बिडम्बनाको कुरो
बगीजाने एक मुठी पानीमा पनि
शासन गर्न सकेनौ तिमीले ।
अनि,कसरी म तिमीलाई
जंगबहादुर भन्न सक्छु र ?
साँच्चै,यस्तो लाग्छ मलाई,
आजभोली
तिमी सत्तामा आएदेखी त
म देशभित्रै भएपनि
एउटा शासक बिहिन भएको छु ।
तिमी बिहिन भएको छु ।



-चितवन
ईमेल: nepoleon_b@yahoo.com

No comments: