Thursday, November 20, 2008

कबिता







सपनाकी राजकुमारी

-राज रोबर्ट अजनबी सुब्बा
जस्तै बिधवाको सेतो सारी
मद होसी लिएर रातै भरि
उनी आउछिन् सपनीमा ।

हिमाल जस्तै कन्चन दन्त लहर
गुलाब जस्तै मस्त यौबन
स्पर्समै स्खलित हुन्छु जस्तो......
आकर्षक सुडौल उनको नितम्ब
बस् यति मत्र उनको परिचय।

कहिले हामी भेट्छौ चोमोलुङमाको फेदीमा
कहिले हामी नाच्छौ नागी र खर्कहरुमा
कहिले हामी तैरिन्छौ काबेली तमोरमा
कहिले हामी रम्छौ फक्ताङ्लुङ् दरबारमा ।

कैयौ पटक सुहाग रातको अनुभबमा
उनी माझ म स्खलित् भएको छु
मेरो ओठ टोकेकी छिन् उनले कैयौ पटक्
मैले नि उनलाई चुमेकोछु कैयौ पटक ।

हावाले उडाउछ जब उनको सारी
सारी झै सेतो नितम्ब देख्छु म
आक्रोस् पोख्छु हावा सित,
थुक्क! लाजै बेगर.....
अङ्ग प्रत्यङ्ग स्पर्स गर्ने हावा?
फिकर नै बेगर सारी सुर्काउने...
छि... बैसले मात्तिएको हावा?

सबैको प्रश्न? आखिर को हुन् उनी??
कोही भन्छन् कामुक द्रौपदी,
कोही भन्छन् मोनिका लेविन्स्काई ,
कोही भन्छन् होइन पिङ्गला मेनका,
तर सत्य यत्ति हो.....
म पान्डप होइन,
न त वील क्लिन्टन नै हु ,
न त हु बिस्वामित्र
बस्....
उनी सपनाकी मेरी राज कुमारी

-मामाखे ,ताप्लेजुंग

No comments: